1. Porządna dziewczyna zawsze trafia się najgorszemu facetowi
2. Uczciwy facet z reguły kończy samotnie
3. Najbardziej spokojna dziewczyna na imprezce z pierwszym lepszym pójdzie do łóżka
4. Jeśli dziewczyna ma starszego brata, zwykle zwiąże się z jego kolegą
5. Jeśli nie masz siostry, nie masz tez szans na poznanie jej kolezanek
6. Fajna dziewczyna poznana w sieci zwykle mieszka cholernie daleko
7. Dziewczyny które ci sie podobają zwykle proponują tylko przyjaźń
8. Dlatego masz dziesiątki koleżanek a żadnej dziewczyny
9. Jeśli istnieje dziewczyna która myśli podobnie jak ty i macie podobne poczucie humoru to zwykle jest już zajęta
10. Jeżeli najładniejsza dziewczyna w szkole zwraca się do ciebie to prawdopodobnie chce coś pożyczyć
11. Jeżeli niezbyt ładna dziewczyna ze szkoły zwraca się do ciebie to prawdopodobnie cię kocha
12. Jeśli w sieci prowadzicie ożywione i zabawne rozmowy to na żywo nie będziecie mieli o czym rozmawiać
13. Będziesz romantyczny w stosunku do dziewczyny która woli typ macho
14. Uznasz że lepiej być macho i trafisz na romantyczkę
15. Nowy chłopak twojej przyjaciólki będzie tak zadrosny że zerwiecie kontakty
16. Jeśli ona interesuje się tobą znaczy że chyba masz szansę
17. Jeśli zaczniesz się nią interesować zwykle stracisz tą szansę
18. Jeśli jej coś zaproponujesz okaże się że jest bardzo zajęta
19. Ale dla koleżanki zawsze znajdzie czas
20. Jeśli mówi że to tylko kolega oznacza to że jest on dla niej kimś więcej